úterý 29. ledna 2013

Výsledek voleb

Dnes přidávám můj osobní názor na výsledek voleb.

Byla jsem volit pouze v prvním kole - neměla jsem tam nikoho, kdo by reprezentoval to, co bych chtěla (myslím ty, kteří by se zajímali o lid a o stát jako takový, lidské zdraví, přírodu, nedovolili by přijmout EURO, nepodepsali by ACTU, nenechali by tento stát v rukou bank a vystoupili by z EU, ovšem někdo takový by byl záhy označen za teroristu a diktátora, byla by na něj naházena ta největší špína, jako již mnozí před ním) nicméně než nechat hlas propadnout a rozpočítat mezi někoho koho nechci vůbec, nakonec jsem se účastnila.

Jelikož ani v prvním kole nebyl žádný můj kandidát, nemohl tedy logicky postoupit do druhého kola.
Dopadlo to tak, jak to dopadlo, což je fakt, který se musí přijmout, ať se nám to líbí nebo ne.

Za mě jen "Nejsem ráda, že vyhrál Zeman, ale jsem ráda, že nevyhrál Schwarzenberg".

Žádné komentáře:

Okomentovat